Tuesday, April 12, 2016

Honey! I am Home.

အလုပ္ေတြမ်ား ပင္ပန္းျပီး..
အိမ္ျပန္လာမဲ့ ေမာင့္ကို..
မအိပ္ဘဲ ေစာင့္ေနတယ္။
ဒီေန ့
ေမာင္ ေနာက္က်မယ္တဲ့။

အေမာေျပ..ေရေအးေအး..
အေမာေျပ..အနမ္းကေလး.
လွလွပပ..ေမႊးေမႊးကေလး
ထမင္း စားပြဲျပင္ျပီး က်မကၾကိဳ

လြန္ခဲ့တဲ့ ႏွစ္ ၃၀ က
အိမ္ေလွခါးရင္း..
အေမက..အေဖ့ကိုၾကိဳ..
“ ေမာေနလားေမာင္ “တဲ့.
က်မ ခုထိ သတိရတယ္..။

ေမာင့္အေမာေတြ အဆံုးသတ္ေအာင္..
အခ်ိဳဆံုး အျပံဳး
အၾကင္နာမ်က္လံုးေတြနဲ ့
ရင္ခုန္စြာ..က်မေမ်ွာ္ေနဆဲ
ရင္ခုန္စြာ.က်မေစာင့္ေနဆဲ..

ၾကားခ်င္တယ္..
“Honey .. I am home.”
ဆိုတဲ့ အခ်ိဳဆံုး ေမာင့္အသံ။

စုစု

No comments:

 
/* EOT ----------------------------------------- */