Friday, April 15, 2016

ရင္နဲ ့အမ်ွ ခ်စ္ျမတ္နိဳးရပါေသာ

ထိတ္ကနဲ ရင္တုန္သြားတယ္။
သူက..ခ်စ္တယ္ေျပာတဲ့အခါ

ၾကက္သီးေတာင္ထတယ္..
သူက နဖူးေပၚနမ္းတဲ့အခါ

ကေလးေလးလို ရီေမာမိတယ္..
သူက က်မကို ေပ်ာ္ေအာင္လုပ္တဲ့အခါ

ၾကည္နူးျပီး ပီတိျဖစ္တယ္..
သူ အၾကင္နာေတြ ့ထိတဲ့အခါ..

မ်က္ရည္ေတာင္ က်မိတယ္…
သူတကယ္ဘဲ ခ်စ္တာ..က်မသိလိုက္ရလို ့

သူေလ..
က်မ အျပံဳးမ်ားစြာကို ဖန္တီးသူ…

သူေလ..
က်မ အိမ္မက္မ်ားေတြ ကိုေဆးျခယ္တဲ့သူ

သူေလ..
က်မရဲ့ အနာဂတ္ေေတြကို ရွင္သန္ေစသူ..

မနက္ျဖန္သာ ရွိေသးမယ္ဆိုရင္ေပါ့..
ဆက္လက္ ခ်စ္ေနမယ္..
ေနာက္ဆံုး ထြက္သက္အထိ..
ၾကင္နာေသာသူ..
ဘ၀တခုအတြက္ ေမာင္ဟာ
က်မ ထာ၀ရ ခ်စ္သူ..

No comments:

 
/* EOT ----------------------------------------- */