Tuesday, April 12, 2016

အိပ္စက္မွဳ သူခိုး.....အိမ္မက္ဆိုးမ်ား ၏ အလြန္..

ယမ္းေယာင္ နိုးထ
အ္ိပ္မက္ဆိုးညေတြ
ေဇာေခ်ြးျပန္ဆဲ..
တေယာက္ထည္း တကိုယ္ရည္
အိပ္ေရးပ်က္ညမ်ား.. သံသရာရွည္။

အေမွာင္ေတြ ရစ္ဝိုင္း
အၾကည့္ရိုင္းေတြ.
တစ္စိမ္းတရံစာ ေတြၾကား..
အခ်စ္ရယ္..အားငယ္ေနမလား.။

နုပ်ိဴ ဘ၀ေတြ ေပ်ာက္ဆံုး..
ၾကင္သူေတြနဲ့ အေဝးဆံုးမွာ.
ခါးသီးတဲ့ စိတ္ဒဏ္ရာ..
ေျဖဖ်က္မရ ေသရာပါ။

မေၾကာက္ နဲ ့ေမာင္။။
အေမွာင္ထဲမွာ..လမ္းဆက္ျဖတ္သန္းဖို ့
ဒီမွာ.......က်မ တူတူရွိတယ္..
လဲျပိဳမဲ့ ေျခလွမ္း..လက္ကမ္းေပးဖို ့
ဒီမွာ.......က်မ လက္တလွမ္းမွာ ေစာင့္ေနတယ္..
နာၾကင္ဒဏ္ရာ..တူတူခံစားဖို ့
ဒီမွာ.......က်မ မညူမစူ ရွိတယ္။

ေမာင့္ဘ၀ ေကာင္းစားတဲ့အခ်ိန္.
က်မ မရွိလို ့ ေမာင္ ဘာမွ မျဖစ္ပါဘူး..
ဘဝမီးမွိန္ အားငယ္တဲ့ အခ်ိန္..
ဒီမွာ.......က်မ..ရွိမွ ျဖစ္မယ္။
က်မ ေမာင့္ကို ခ်စ္တယ္။

နိုမ့္က်..အလင္းမဲ့ဘ၀ ဆိုတာ..
တဒဂၤပါ... တခဏ တာ။
အေမွာင္..ေတြ တသက္လံုးမေမွာင္နိုင္ပါဘူး..
ခါးသီးမွူေတြ တသက္လံုး မခ်ည္ေႏွာင္နိူင္ပါဘူး ..
ကံဆိုးမွဳ ေတြ တသက္လံုးအေရာင္မဆိုးနိူင္ပါဘူး..
အခ်စ္ရယ္။
က်မအတြက္ အသက္ ဆက္ ရွင္ေပးပါ။

ဘ၀ဆိုတာ..ေရေလးတပြက္..
စိမ္းရာက ေယာ္က်မဲ့ သစ္ရြက္ တရြက္.
ရွိေန နိူင္သမွ် အခ်ိန္ေလးေတြက သာ
က်မ တို ့အတြက္.
ေရွ ့ဆက္ၾကမဲ့ မနက္ျဖန္။
အိမ္မက္ဆိုးမ်ား မွ နိူးထရန္။
စုစု

No comments:

 
/* EOT ----------------------------------------- */