Saturday, April 16, 2016

ေတာင္းပါရေစ..တနဂၤေႏြ အျပင္ထြက္ခြင့္..

တနဂၤေနြေန ့တိုင္းဆို..
က်မ အျပင္ထြက္တတ္တဲ့အခါ
ေတာ္ေတာ္ေလး လည္း..
စိတ္ပူပင္တတ္တဲ့ ေမာင္..

ကားသတိထားေမာင္း..
မီး၀ါရင္ အရွိန္ေလ်ွာ့
အာရံုေတြ မ်ား..
စကားေတြ သိပ္မေျပာနဲ ့ေပါ့
ဆရာၾကီးလုပ္တတ္တဲ့ သူ ရယ္..
က်မ ခ်စ္တယ္။

သူဘဲ ဂရုစိုက္တတ္တာ
က်မ မွ က်မ တေယာက္ထဲ
မျပန္မလာမခ်င္း
စိတ္လက္ရွည္ မအိပ္ဖဲ ေစာင့္ေနဆဲ..
ဟြန္းေနာ္..သိပ္လည္း မခ်ြဲနဲ ့
ဟြန္းေနာ္..သိပ္လည္း မသည္းနဲ ့
ပိုပိုခ်စ္လာေအာင္ မလုပ္နဲ ့
ေမာင္ခ်စ္တာ က်မ သိပါရဲ့

တနဂၤေႏြရဲ့ ရံုးအားရက္မ်ား..
ခ်စ္သူသာ အပါးရွိ..
ခ်စ္သူရင္ခြင္ထဲမွာ..က်မ ရွိမယ္..
လည္လည္မသြားဖူး ကတိေပးတယ္..

ခုေ၀းတဲ့ခဏ..
တေယာက္ထဲေနလြန္းလို ့ လြမ္းရ..
ခဏေလးေတာ့ အျပင္ေလးထြက္ပါရေစ..

No comments:

 
/* EOT ----------------------------------------- */