Thursday, April 14, 2016

ရင္ထဲက ျမင္မရတဲ့ ၾကိဳးမ်ား


ေသးေကြးတဲ့ ပင့္ကူမ်ွင္ငယ္..
သားေကာင္ဖမ္းဖို ့ခိုင္ခန္ ့သလို
က်မတို ့ရဲ့ သံေယာဇဥ္ၾကိဳး..
ဘဝတစ္ခု အစပ်ိဳးဖို ့
အစြမ္း ထက္တယ္။

ပိုးၾကိဳးေလး တစ္ၾကိဳး..
ေစာင္းသံသာ သံစဥ္ခ်ိဳေစသလို
က်မတို ့ရဲ့ေမတၱာၾကိဳး..
နူးညံ့တဲ ့ပန္းခင္းလမ္းမ်ားသို ့့
အၾကင္နာ။
 


ႏြယ္နွာေမာင္းေလး တစ္ႏြယ္
မွီခိုရာ ေနေရာင္ရွာ တြယ္တက္သလိုု
က်မတို ့ရဲ့သစၥာၾကိဳး..
အေမွာင္မဲ့ အလင္း
ခ်င္းနင္း ထြင္းေဖာက္ေစဖို ့
အလြန္ သန္မာ။

အုန္းဆံမၽွင္ၾကိဳး တစ္ၾကိဳး..
ေလးလံတဲ့ အရာေတြ သယ္ဆြဲသလို
က်မတို ့ရဲ့..ဂရုဏာၾကိဳး..
အားမာန္သို ့့ ဘဝစိတ္တန္ခိုး။

စတီးၾကိဳးေခ်ာင္းမ်ား.
ျမစ္ကုူးတံတားအျဖစ္ေထာက္ပို ့သလို
က်မနဲ့ေမာင္ရင္ထဲ..
ႏြယ္ယွက္တဲ့ ၾကိဳးကေလးေတြ..
ခိုင္မာေစ ေသြမပ်က္.
အတူ တာဝရ.. နွစ္ဘ၀အတြက္။


စုစု

No comments:

 
/* EOT ----------------------------------------- */