Friday, April 15, 2016

စိတ္၀ိညာဥ္ ထပ္တူညီမ်ွ..က်မ၏ ခ်စ္သူ

မေျပမလည္..ငိုေၾကြးေနတဲ့ မ်က္ရည္စက္မ်ားထဲ.
သုတ္ေပးမဲ့လက္ကေလးတခုရွိတယ္…
ၾကင္နာစြာ မ်က္လံုးမ်ားနဲ ့သူ..
က်မ ခ်စ္ရပါေသာသူ..

အထစ္အဖု..ခေရာင္းဆူးလမ္းၾကမ္းထဲ.
တြဲေခၚမဲ့ လက္ကေလးတခုရွိတယ္…
ယုယစြာ လက္ေခ်ာင္းမ်ားနဲ ့သူ..
က်မ တြယ္တာရပါေသာသူ..


အနိုမ့္အျမင့္...မုန္တိုင္းလမ္းထဲ.
တက္ကိုင္မဲ့ လက္ကေလးတခုရွိတယ္…
တူတူ..ေလွာ္ခတ္မဲ့ ခိုင္မာစိတ္ဓါတ္နဲ ့သူ..
က်မ ျမတ္နိုးရပါေသာသူ..

အေမွာင္၀ိုးတ၀ါးထဲ စမ္းတ၀ါး၀ါးေယာင္လည္လည္
အေနာက္နားမွာ ေႏြးေထြးေသာ ရင္ခြင္တစ္ခုရွိတယ္.
ပင္ပန္းႏြမ္းလ်ွမဲ့က်မကို ေထြးေပြ ့မဲ့ လက္ေမာင္းမ်ားနဲ ့သူ..
က်မ အားကိုးရပါေသာသူ..

က်မ အတြက္ သူ..
ေနရာတိုင္းမွာရွိတယ္..
ေနေရာင္ေတြထဲ…မိုးသားေတြထဲ.
ႏွင္းပြင့္ေတြထဲ..ျမက္ခင္းစိမ္းေတြထဲ…
ေလေျပနဲ ့အတူ..
ေဆာင္ယူလာတဲ့ ညေပါင္းမ်ားစြာ..
သူ ့ေမတၱာရည္ကို ေသာက္..
က်မဘ၀ ရြက္သစ္အညိွဳ ့ေပါက္တယ္…
ခ်စ္သူရယ္…ေက်းဇူးပါ…
ဘ၀အတြက္..စိတ္တန္ခိုး.
ႏွလံုးသားထဲက ပံုတူခ်စ္သူ..
ေမာင္သာ က်မရဲ့ Soul Mate ျဖစ္တယ္။
ယံုၾကည္ ေမာင္..
က်မ တသက္လံုးခ်စ္တယ္။

No comments:

 
/* EOT ----------------------------------------- */