Tuesday, April 12, 2016

အရိုးဆံုး ဒီပံုျပင္.

က်မဟာ..ပံုျပင္ထဲက ေရႊမင္းသမီးေလးမဟုတ္ဘူး
လက္ရွိေလာကထဲက ရြက္ၾကမ္းေရၾကိဳမိန္းမ
အခ်စ္ရယ္..ၾကည္ျဖဴမယ္လား..

သူဟာ..ပံုျပင္ထဲက ဟာၾကဴလီ မဟုတ္ဘူး
သာမန္ ေလာကထဲက ေယာက်္ား..
က်မေတာ့ စိတ္၀င္စားတယ္။..

က်မဘ၀ က တျခမ္းပဲ့ေနတဲ့ေလွ
သူ ့ဘ၀က တက္ေပ်ာက္ေနတဲ့ ေလွ
တူတူတြဲ ဘ၀ကို ျပန္ရင္ဆိုင္ရဲပါသလား.
အခ်စ္ရယ္..သတၱိရွိတယ္လား..

ေမွာင္ေနတဲ့ လွိဳင္ဂူ ရဲ့ အဆံုး
အလင္းတန္းနဲ့ ထြက္ေပါက္ရွိတယ္.
ခ်ိုဳေသာ သစ္သီးေတာ လည္းရွိတယ္.
ေအးျမေသာ စမ္းေရ လည္းရွိတယ္.
လြတ္လပ္တဲ့ ဌက္ကေလးေတြလည္း ရွိတယ္။
အခ်စ္ရယ္..လိုက္ရဲသလား..

သူက က်မကို ခ်စ္တယ္။
က်မက သူကို ခ်စ္တယ္။
အသက္ေတြ မလို
ပညာလည္း မလို.
သူ ရွာေၾကြးမဲ့ အစာ
က်မ ခ်က္ျပဳတ္ထားမဲ့အစာ
ထားတဲ့ အၾကင္နာ နဲ့ေစတနာ
မိသားစု တစုရဲ့ ေမတၱာ..
ေရႊေငြမလို..ဂုဏ္သိကၡာ မလို
ေက်ာ္ၾကားမွူ မလိုဘူး။
ေပ်ာ္ရႊင္မွူ တစ္ခုေတာ့ ရလိမ့္မယ္
ထာ၀ရ အာမခံ နုိင္တယ္။

တပ္ေျပာခ်င္တယ္..
သူက က်မကို ခ်စ္တယ္။
က်မက သူ ့ကို ခ်စ္တယ္။
သိေနတယ္ အလိုလို စိတ္ထဲမွာ
အဆင္ေျပမွာပါ။
တေန ့ေန ့ ဒို ့၂ေယာက္..
မိုးကုပ္စက္၀ိုင္းေအာက္..
ဘ၀တခု တည္ေဆာက္ၾကမယ္။

စုစု

No comments:

 
/* EOT ----------------------------------------- */