Friday, April 15, 2016

ကိႏၷရီမရဲ့ အလြမ္း

သူနဲ့ က်မ ေတြ ့တဲ့အခါ တိုင္း
သူ ့ေလသံတိုးတိုး က ဖမ္းစားေနၾက..
ဒိတ္ ကနဲ ရင္ခုန္သြားတယ္..
သူေျပာတဲ့စကား.”စု ကိုေမာင္ခ်စ္တယ္.”

သူနဲ့ က်မ ေတြ ့တဲ့အခါ တိုင္း
ညည အိပ္ေရးပ်က္ေနၾက..
ေျပာမကုန္တဲ့ စကား..
ဘာမွ ထူးထူးေထြေထြ မရွိလည္း
တညလံုးေျပာ..မနားစတမ္း ေမာင္
က်မ နားေထာင္ခ်င္တယ္

ဒီလိုဘဲ..တစ္ညျပီး..တစ္ည..
ေအာ္..ရက္ေပါင္း ၅၀၀ ေတာင္ရေတာ့မယ္.
ေခ်ာင္းေရ အက် ကိႏၷရာေမာင္ႏွံကြဲ..
ဒါ မယံုရဲရင္ ပံုျပင္မဟုတ္ဘူး..
တကဲ့ ကိုယ္ေတြ ့ ျဖစ္ရပ္မွန္ဘ၀..
ေမာင္ နဲ ့ က်မ..ပင္လယ္က ျခားတဲ့အခါ..
ကိႏၷရာေတြ ထက္ ဆယ္ဆသာေပါ့..
ေမာင္ရယ္ ေမာင္ရယ္...လာပါေတာ့
က်မေတာ့ တေမာ့ေမာ့ ေမ်ွာ္ေနသူ။

No comments:

 
/* EOT ----------------------------------------- */