Saturday, April 16, 2016

သာမန္လူသာ အေကာင္းဆံုး

ေျမသ်ိွဳးမိုးပ်ံ..အစြမ္းထက္တဲ့ သူရဲေကာင္းကို
က်မ မလိုပါဖူး
မိမိ အေပၚသစၥာတည္ၾကည္မဲ့
သာမန္ ေယာက်္ားေကာင္းဘဲ လိုခ်င္တယ္။

ဥစၥာ စည္းစိမ္ ဓန ေရႊမွဳန္ၾကဲဘ၀..
ရွင္ဘုရင္ကေတာ္ လည္း မျဖစ္ခ်င္ဖူး..
လင္တစ္ထမ္း..မယားတစ္ရြက္..
ဒိုးတူေဘာင္ဘက္ အေဖၚေကာင္းဘဲ လိုတယ္။

သူ လဲတဲ့ အခါ ထူမဲ့ က်မလက္..
က်မ လဲတဲ့အခါ ကမ္းေပးမဲ့သူ ့လက္..
သူ စိတ္အားငယ္ရင္ ေျဖသိမ့္မဲ့ က်မ.
က်မ ငိုရင္..ေထြးသိမ္ ့မဲ့ သူ ့ပုခံုးတဖက္
အခ်စ္သည္သာ
ဘ၀အတြက္ ထာ၀ရအသက္ေပါ့..
သာမန္လူသာ က်မအတြက္ အေကာင္းဆံုး..
က်မ လိုတာ အသက္ထက္ဆံုးေပါင္းမဲ့သူ။

စုစု

No comments:

 
/* EOT ----------------------------------------- */